Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
30.000.-FT FELETT INGYENES SZÁLLÍTÁS!

Gyakran ismételt kérdések

1. Melyik futárszolgálat szállítja ki a csomagomat?

A csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja ki. (Házhoz, csomagpontra vagy csomagautomatába)

2. Mennyi a szállítási idő?

A rendelés leadásától számított 1-3 munkanapon belül várható a szállítás. A termékeink készleten vannak.

3. Mennyibe kerül a szállítás?

Házhoz szállítással: 1.490.-ft

GLS csomagpontra vagy automatába: 990.-ft

4. Tudok fizetni utánvéttel? 

Igen, van lehetőség a futárnál fizetni , készpénzzel vagy bankkártyával egyaránt. De csak házhoz szállításnál! 

Utánvét kezelési költség : + 400.-ft

5. Van lehetőség GLS csomagpontra vagy GLS automatába kérni a csomagot?

Igen. Extra kedvezményes áron! 990.-ft –ért..

6. Van lehetőség személyes átvételre?

Nincs. Internetes csomagküldő kereskedésként üzemelünk. Nincs üzletünk.

7. Nem lett jó a ruha, ki tudom cserélni?

Természetesen. 14 naptári napon belül bármikor tudjuk cserélni a terméket. Bármit , bármire.

(Bővebb info: Cserecsomag szolgáltatás)

8. Nem lett jó a ruha, az árát szeretném visszakapni, mert nem szeretném cserélni másra!

Minden termékünkre 14 napos visszavásárlási garanciát vállalunk. (Bővebb info: Visszaküldés)

9. Mi történik, ha nem veszem át a rendelésem?

Ha nem veszed át a rendelésed, akkor a későbbiekben nem áll módunkban számodra utánvétes csomagot kiküldeni. Csak előre utalással vagy online fizetéssel tudsz rendelni.

10. Szeretnék módosítani a rendelésemen, mert megtetszett még valami. Mit tehetek?

Vedd fel velünk a kapcsolatot munkaidőben a  06-30-553- 11-53  telefonszámon vagy írj nekünk e-mailt az xstoryfashion@gmail.com  -ra, és ha még nem adtuk át a csomagod a futárszolgálatnak, akkor tudjuk módosítani a rendelésed.

11. Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről! Mi lehet a gond?

Előfordulhat, hogy véletlenül elírtad az e- mail címed és ezért nem érkezhetett meg a visszaigazolás, de az is lehet, hogy nem érkezett meg hozzánk a rendelésed. Ha nem kaptál visszaigazolást, akkor vedd fel velünk minél gyorsabban a kapcsolatot, hogy meg tudjuk nézni, hogy mi lehet a probléma és tudjunk segíteni.

12. Meggondoltam magam, szeretném ha törölnék a rendelésem! Mit tegyek?

Kérjük, hogy időben jelezd felénk , bármelyik elérhetőségünkön. Ha már átadtuk a futárnak a csomagot, akkor nem tudjuk törölni a rendelésed.  Ebben az esetben kérünk téged, hogy vedd át a csomagot, és utána küldd vissza hozzánk (mellékelve a bankszámlaszámot) , ahová vissza tudjuk utalni a rendelés összegét.

13. Hibás terméket kaptam! Mit tegyek?

„Aki dolgozik, hibázik”.  Előfordul velünk is, hogy hibázunk. Ezért elnézést kérünk!

Ha hibát észlelsz a terméken, akkor kérlek mielőbb jelezd elérhetőségünk bármelyikén, és a lehető legrövidebb időn belül orvosolni fogjuk a hibát, anélkül, hogy te bármilyen kárt szenvednél!

14. Nem kapok választ a kérdésemre, amit a chaten, vagy e-mailben tettem fel! Miért?

Mindig igyekszünk nagyon rövid időn belül válaszolni a feltett kérdésekre. Viszont erre csak hétköznap (munkanapokon)  8-16óráig van lehetőségünk. Megértésed köszönjük!

15. Későbbi időpontban szeretném megkapni a rendelésem, meghatározott napon.

Erre csak előre utalás vagy online bankkártyás fizetés után van lehetőség. Ebben az esetben kérjük írd a megjegyzés rovatba, hogy pontosan mikor szeretnéd megkapni a csomagod.  

16. Nem tudom a megadott időpontban átvenni a csomagom, mi a teendőm?

A kiszállítás napján kapott SMS- ben megtalálod a futár telefonszámát, vedd fel vele a kapcsolatot és egyeztess vele egy új időpontot. Igény esetén akár háromszor is megpróbálja kivinni a futár a csomagot.